Our locations

HISTORIA MODYFIKACJI

HISTORIA MODYFIKACJI

"Motocykle od zawsze miały w sobie nutę dramatyzmu. Nie są dla każdego i nigdy nie będą. Jest to produkt, który można skrajnie wykorzystać do wyrażenia samego siebie". - Willie G. Davidson

„Ruch Custom”, który dziś się rozwija, narodził się tuż po II Wojnie Światowej. To właśnie firma Harley-Davidson® dostosowała wiele swoich motocykli, aby spełniały wymogi sił zbrojnych - były kochane przez wielu. Po wojnie, gdy gospodarka stawała na nogi, motocykle stawały się coraz bardziej popularne, a motocykliści zaczęli ich używać, by wyrażać siebie i wyróżniać się w tłumie.

W Harley-Davidson wciąż wspieramy tę pasję i oferujemy szeroki wachlarz części oraz akcesoriów, które inspirują na każdym kroku.

MOTOCYKLE ZMODYFIKOWANE W NASZYM SERWISIE:


SOFTAIL FXDR 117 - STAGE 4
Modyfikacja silnika 117ci Screamin’ Eagle Milwaukee-Eight Stage 4.


ROAD GLIDE 124"

, czyli ponad dwa litry pojemności skokowej, w zakupionym u nas Road Glide. Zestaw od S&S zawierający cylindry, tłoki, liftery i popychacze perfect fit, płytę i pompę oleju


SOFTAIL STREET BOB 107 Ci
- Układ wydechowy Vance & Hines, Stainless 2-1 Upsweep
-  Filtr powietrza Vance & Hines VO2 Cage
- Vance & Hines Fuell Pack FP3

 

Sportster 48 

Serwis i Części

Piotr Daniluk

Piotr Daniluk

Service manager

Wieloletnia praca w Liberatorze i ukończenie Mechatroniki to najlepsze doświadczenie by zostać szefem serwisu. Piotr zarządza serwisem i przygotowuje oferty modyfikacji motocykli. Oprócz HD ma też doświadczenie w odnawianiu zabytków. Jeździ Street Bobem

+48 501 608 168
p.daniluk@liberator.pl

Marcin Rasta Brewiński

Marcin Rasta Brewiński

Service, Parts&Accessories, Motorcycle Sales

...największy fan spektakularnych modyfikacji HD! Potrzebujesz odpowiednich części, akcesoriów lub pomysłu na przeróbkę motocykla? Rasta czeka na kontakt.
Ujeżdża Road King'a... oczywiście mocno przerobionego

+48 503.002.715, +48 (22) 837.46.14
rasta@liberator.pl


Battle of the Kings (CEE), 

Modyfikacja modelu
 Sportster IRON 883


Battle of the Kings (CEE), 

modyfikacja motocykla Street 750 zajął 3 miejsce wśród dealerów z Europy środkowej i Wschodnie, a PIERWSZE w POLSCE