Our locations

HISTORIA MODYFIKACJI

HISTORIA MODYFIKACJI

"Motocykle od zawsze miały w sobie nutę dramatyzmu. Nie są dla każdego i nigdy nie będą. Jest to produkt, który można skrajnie wykorzystać do wyrażenia samego siebie". - Willie G. Davidson

„Ruch Custom”, który dziś się rozwija, narodził się tuż po II Wojnie Światowej. To właśnie firma Harley-Davidson® dostosowała wiele swoich motocykli, aby spełniały wymogi sił zbrojnych - były kochane przez wielu. Po wojnie, gdy gospodarka stawała na nogi, motocykle stawały się coraz bardziej popularne, a motocykliści zaczęli ich używać, by wyrażać siebie i wyróżniać się w tłumie.

W Harley-Davidson wciąż wspieramy tę pasję i oferujemy szeroki wachlarz części oraz akcesoriów, które inspirują na każdym kroku.

MOTOCYKLE ZMODYFIKOWANE W NASZYM SERWISIE:


SOFTAIL FXDR 117 - STAGE 4
Modyfikacja silnika 117ci Screamin’ Eagle Milwaukee-Eight Stage 4.


ROAD GLIDE 124"

, czyli ponad dwa litry pojemności skokowej, w zakupionym u nas Road Glide. Zestaw od S&S zawierający cylindry, tłoki, liftery i popychacze perfect fit, płytę i pompę oleju


SOFTAIL STREET BOB 107 Ci
- Układ wydechowy Vance & Hines, Stainless 2-1 Upsweep
-  Filtr powietrza Vance & Hines VO2 Cage
- Vance & Hines Fuell Pack FP3

 

Sportster 48 

Serwis i Części

Piotr Daniluk

Piotr Daniluk

Manager Serwisu

Wieloletnia praca w Liberatorze i ukończenie Mechatroniki to najlepsze doświadczenie by zostać szefem serwisu. Piotr zarządza serwisem i przygotowuje oferty modyfikacji motocykli. Oprócz HD ma też doświadczenie w odnawianiu zabytków. Jeździ Street Bobem

+48 501 608 168
p.daniluk@liberator.pl

Marcin Rasta Brewiński

Marcin Rasta Brewiński

Manager Salonu

...największy fan spektakularnych modyfikacji HD! Potrzebujesz odpowiednich części, akcesoriów lub pomysłu na przeróbkę motocykla? Rasta czeka na kontakt.
Ujeżdża Road King'a... oczywiście mocno przerobionego

+48 503.002.715, +48 (22) 837.46.14
rasta@liberator.pl


Battle of the Kings (CEE), 

Modyfikacja modelu
 Sportster IRON 883


Battle of the Kings (CEE), 

modyfikacja motocykla Street 750 zajął 3 miejsce wśród dealerów z Europy środkowej i Wschodnie, a PIERWSZE w POLSCE